Vliv emocí na produkty individuální kreativní práce

Název práce: Vplyv emócií na produkty individuálnej kreatívnej práce
Autor(ka) práce: Salehová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hochel, Matej
Oponenti práce: Vranka, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom diplomovej práce je na základe realizácie psychologického experimentu zistiť, či je kreativita jedinca ovplyvniteľná emocionálnymi stimulmi. Následne navrhnúť odporúčania, ktoré z výsledkov výskumu vyplývajú, pre ekonomické subjekty, vyuţívajúce kreatívny potenciál svojich pracovníkov. Práca je rozdelená do troch častí. Prvá časť sa zaoberá teoretickými poznatkami o kreativite, jej definícii a rôznymi prístupmi ku kreativite v priebehu času od 18. storočia aţ po súčasné vnímanie j... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: kreativita; emócie; produkt individuálnej kreatívnej práce
Název práce: Vliv emocí na produkty individuální kreativní práce
Autor(ka) práce: Salehová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hochel, Matej
Oponenti práce: Vranka, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě realizace psychologického experimentu zjistiť, zda je kreativita jedince ovlivnitelná emocionálními stimuly. Následně navrhnout doporučení, které vyplývají z výsledků výzkumu, pro ekonomické subjekty, které využívajú kreativní potenciál svých pracovníků. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zaobírá teoretickými poznatky o kreativite, její definici a různými přístupy ke kreativitě v průběhu času od 18. storočí až po současné vnímání její význa... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: emoce; kreativita; produkt individuální kreativní práce
Název práce: The influence of emotions on the products of individual creative work
Autor(ka) práce: Salehová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hochel, Matej
Oponenti práce: Vranka, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main aim of the diploma thesis is to find out whether the creativity of the individual is influenceable by emotional stimuli, based on the realization of the psychological experiment. Consequently, to propose recommendations based on the research results for economic entities which are using the creative potential of their employees. The diploma thesis is divided into three parts. The first part describes the theoretical knowledge about creativity, its definition, and various approaches to c... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: emotion; creativity; product of individual creative work

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2016
Datum podání práce: 21. 5. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57782/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: