Rychlý rozvoj sdílené ekonomiky v oblasti ubytování i změny v chování spotřebitelů, především pak vzájemné důvěry obou stran poskytujících službu, jsou předmětem mé diplomové práce, která zkoumá adaptabilitu spotřebitelů ve sdílené ekonomice na příkladu Airbnb.Abych zjistila relevantní informace o chování spotřebitelů, využila jsem kombinaci kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody,Mezi hlavní výzvy, kterým Airbnb v současné době čelí patří konkurence firem nově vstupujících na trh sdílné ek... zobrazit celý abstraktRychlý rozvoj sdílené ekonomiky v oblasti ubytování i změny v chování spotřebitelů, především pak vzájemné důvěry obou stran poskytujících službu, jsou předmětem mé diplomové práce, která zkoumá adaptabilitu spotřebitelů ve sdílené ekonomice na příkladu Airbnb.Abych zjistila relevantní informace o chování spotřebitelů, využila jsem kombinaci kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody,Mezi hlavní výzvy, kterým Airbnb v současné době čelí patří konkurence firem nově vstupujících na trh sdílné ekonomiky jako HomeAway a potřeby vylepšit design a in-teraktivitu svých webových stránek. Většina spotřebitelů volí Airbnb především kvůli ceně, vybavení ubytovacích zařízení a jejich lokalitě, zatímco hlavní adaptivní faktor, nedostatek důvěry vůči hostiteli, zůstává opomíjen. |