Periodická inventarizace majetku a závazků VŠE za rok 2024 (PR 04/2024)

platný předpis

Anotace

Tento předpis s celoškolskou působností stanovuje provést inventarizaci majetku a závazků za rok 2024, jmenuje ústřední inventarizační komisi a ukládá jmenování dílčích inventarizačních v jednotlivých lokalitách.
Zpracovatel: Přezkoumal: Schválil:
Jméno: Ing. Jan Andrle Ing. Tomáš Zouhar doc. Ing. Petr Dvořák, Ph.D.
Útvar/funkce: vedoucí EO kvestor rektor
Datum: 26. 9. 2024 26. 9. 2024 30. 9. 2024
Podpis: Ing. Jan Andrle v.r. Ing. Tomáš Zouhar, v.r. doc. Ing. Petr Dvořák, Ph.D. v.r.
Platnost od: 1. 10. 2024 Platnost do: 31. 3. 2025
Účinnost od: 1. 10. 2024 Účinnost do: 31. 3. 2025

Ve smyslu § 29 – 30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví v platném znění a v souladu se směrnicemi SR 3/2021 (Evidence, oceňování a správa majetku) a SR 6/2008 (Systém řízené dokumentace):

1. Ukládám provést inventarizaci následujícího majetku a závazků VŠE včetně majetku mimo území hl. m. Prahy:

dlouhodobého hmotného majetku, pozemků, jiného hmotného majetku (umělecká díla, akademické insignie apod.), drobného hmotného majetku, nehmotného majetku (software), ochranných pomůcek a pracovních oděvů, cenin, materiálu ve skladech, zásob včetně materiálu v příručních skladech, inventarizaci pokladních hotovostí, peněžních prostředků na bankovních účtech, pohledávek, závazků a fondů k termínu: 31. 12. 2024

2. Jmenuji ústřední inventarizační komisi školy ve složení

  • předseda: Ing. Jan Andrle, EO
  • členové:
Hana Svobodová (EO)
Mgr. Jaroslava Eislerová (PRAV)
Ing. Tomáš Horský (OSM)
Libor Vašek (OSM)
Ing. Jaroslav Klečka (SÚZ)Mgr. Tomáš Pachl (CTVS)PhDr. Libuše Doubravová (Nakladatelství)
Ing. Jakub Drábek, Ph.D. (OIKA)
Ing. Jana Víchová (FFÚ)
Ing. Andrea Černá (FMV)
Ing. Martina Poláchová (FPH)
Ing. Marie Gvoždiaková (FIS)
Jitka Martínková (NF)
Ing. Pavel Endrle (FM JH)
Jakub Vorel, MBA (CI)
Jana Procházková (CIKS)

Komisi ukládám koordinovat průběh inventarizace a do 4. 2. 2025 předložit závěrečný protokol o periodické inventarizaci majetku a závazků VŠE za rok 2024.

3. Ke jmenování dílčích inventarizačních komisí a k organizačnímu zajištění inventarizace v jednotlivých lokalitách vydají do 31. 10. 2024 své pokyny

  • kvestor VŠE Ing. Tomáš Zouhar – za VŠE kromě SÚZ a FM JH,
  • ředitel SÚZ Ing. Ota Zima – za SÚZ,
  • děkan FM JH doc. Ing. Bc. Mojmír Sabolovič, Ph.D. – za FM JH.

V těchto pokynech uloží dílčím inventarizačním komisím (DIK) vyhotovení protokolu o inventarizaci (příloha č. 1) a předání zjištěných inventurních rozdílů a podkladů k proúčtování výsledků inventarizace ústřední inventarizační komisi nejpozději do 24. 1. 2025.

Příloha č. 1: Protokol o inventarizaci

  • Odpovědná osoba: Ing. Jan Andrle
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: