Studenti VŠE zopakovali úspěch v celosvětové soutěži Google Online Marketing Challenge

20. září
2009

Studenti kurzu Marketing na internetu opět uspěli v celosvětové soutěži Google Online Marketing Challenge. Z deseti týmů tohoto kurzu postoupilo do semifinále pět týmů a zařadilo se tak mezi 50 nejlepších z regionu EMEA a zároveň mezi 150 nejlepších týmů na světě v celkové konkurenci 2 187 týmů.

Každý tým studentů měl k dispozici investiční prostředky v hodnotě asi 3 000 Kč. Úkolem bylo vytvořit efektivní internetovou reklamní kampaň pro místní firmu, následně pak vyhodnotit výsledky kampaně a doporučit její další rozvoj.

Všech šest studentských týmů bylo složeno z řad účastníků kurzu Marketing na internetu (3MG427). "Soutěž je lákovou příležitostí, jak obohatit výuku a nabídnout studentům praktickou zkušenost v oblasti internetové reklamy. Letošní ročník soutěže zaznamenal daleko vyšší počet účastníků, proto nás těší, že jsme dokázali obhájit přední místa," říká Ing. Václav Stříteský, garant kurzu Marketing na internetu.

Do padesátky nejlepších týmů regionu EMEA se probojoval tým Veroniky Bartošové s portálem iStavitel.cz, tým Marka Habrnala s webem Activestyle.cz, tým Zuzany Králíkové s webem Kidstore.cz, tým Václava Vašíčka s webem Bizutka.net a tým Martina Škody s webem Dobrehouby.cz. Kromě stavebního portálu se tedy vždy jednalo o elektronické obchody.

Více o soutěži najdete na: http://www.google.com/onlinechallenge/index.html.