Studenti VŠE zvítězili v soutěži společnosti L´Oréal ?Brandstorm? pro ČR a SR

13. května
2012

Finále marketingové hry Brandstorm se 11. května 2012 zúčastnilo celkem 5 týmů, tři z České republiky a dva ze Slovenska. Všechny české týmy byly z VŠE. Vítězný tým se v červnu zúčastní celosvětového finále v Paříži.

Společnost L´Oréal, partner VŠE a aliance vysokých škol CEMS, organizuje již od roku 1993 marketingovou soutěž Brandstorm. Cílem letošního ročníku bylo připravit marketingovou strategii pro značku The Body Shop. Celkem se do soutěže přihlásilo 25 tříčlenných studentských týmů, které měly podle zadání za úkol analyzovat trh, vypracovat koncepci nové marketingové strategie, navrhnout design balení výrobku nebo výrobkové řady a připravit komunikační kampaň.

V soutěži zvítězil tým studentů vedlejší specializace Komerční komunikace Fakulty mezinárodních vztahů s názvem Zapara ve složení Adam Sovák, Nikola Poláchová a Romana Žabková s originálním nápadem na uvedení zcela nové výrobkové řady péče o nohy. Studenti Komenského univerzity obsadili v soutěži druhé místo a třetí místo získali opět studenti Vysoké školy ekonomické v Praze.

Studenti prezentovali své projekty v prostorách společnosti L´Oréal ČR před zástupci top managementu společnosti. Porotě předsedal generální ředitel pro ČR, SR a Maďarsko Laurent Boukobza. Členy poroty byli Déborah Etienne, ředitelka pro lidské zdroje, Isabel Kutter-Neudeck , marketingová ředitelka značky Garnier, Fréderic Espinosa, ředitel divize profesionálních produktů, Markéta Dvořáčková, ředitelka PR a komunikace, Jaromír Zika, supply chain manažer a Jan Binar, CEO agentury McCann Erickson. Akci moderovala Lucie Loukotová, absolventka VŠE, jež v L´Oréalu zodpovídá za nábor a je hlavním koordinátorem spolupráce s vysokými školami. Za akademickou sféru se kromě zástupců VŠE prorektorky prof.Hany Machkové a ing. Milana Postlera prezentací zúčastnil i proděkan Fakulty managementu Komenského univerzity v Bratislavě Peter Štrachoň.

Od prvního zapojení studentských týmů z vedlejší specializace Komerční komunikace do soutěže Brandstorm v roce 2008, se v každém roce – již 5x po sobě – probojoval jeden z jejích studentských týmů do světového finále.