Studenti VŠE zvítězili v evropské soutěži Nielsen Case Study Competition 2013
Ve druhém ročníku soutěže Nielsen Case Study Competition, jejíž závěrečné kolo se letos konalo na Kypru, zvítězil pětičlenný tým talentovaných studentů z VŠE v Praze. Český tým porazil šest silných konkurentů z Maďarska, Itálie, Polska, Ruska, Turecka a Velké Británie.
Nielsen Case Study Competition je univerzitní soutěž zaměřená na marketingový výzkum. V čele komise, která vybrala vítěze, byl Christophe Cambournac, prezident společnosti Nielsen pro Evropu. Vítězové si zajistili hrazený týdenní pobyt v britské pobočce společnosti Nielsen v Oxfordu.
Finále soutěže se zúčastnilo sedm týmů. Finalisté přicestovali z Sabancı University (Istanbul), Warsaw School of Economics (Varšava), National Research University Higher School of Economics (Moskva), Northampton University (Northampton), Bocconi University (Miláno), Vysoké školy ekonomické (Praha) a Corvinus University of Budapest (Budapešť).
Český tým byl složen ze tří studentů Fakulty podnikohospodářské VŠE, jedné studentky z Fakulty mezinárodních vztahů VŠE a jednoho studenta z Matematicko-fyzikální fakulty UK v Praze.