Přijďte na KPMG Data Festival a sáhněte si na data zblízka /5. 4./
Po úspěšném loňském ročníku se Data Festival vrací 5. 4. 2019 na půdu Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE), aby zbořil mýty kolem dat a složitosti práce s nimi. Do problematiky datové analytiky chce vtáhnout nejen zkušené odborníky, ale i všechny, které toto téma zajímá. Datům patří zítřky, tak držte krok s aktuálními trendy a registrujte se na workshopy, přednášky nebo panelové diskuze.
KPMG Data Festival je určen zájemcům o problematiku dat z řad studentů, jednotlivců i firem. Vstup je zdarma. „Nejde o uzavřenou akci pro špičkové datové odborníky. Právě naopak. Cílem festivalu je ukázat možnosti a potenciál práce s daty mnohem širší skupině návštěvníků a všem, kteří budou práci s daty a datovou analytiku brzy potřebovat, jenom o tom ještě neví,“ říká Ota Novotný, vedoucí Katedry IT na VŠE a ředitel xPORT Business Acceleratoru VŠE, který festival organizuje.
Registrace na program KPMG Data Festivalu už běží
Začátkem týdne byly spuštěny registrace na interaktivní přednášky, workshopy a panelové diskuze zaměřené na témata jako Data, analytika a business, Data a zdraví/zdravotnictví, Data v marketingu, nebo Data v logistice. KPMG Data Festival je tu pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat v oblasti IoT, Blockchainu, strojového učení, AI a její etiky nebo dat v HR. Návštěvníci si budou moci sami vyzkoušet vizualizaci dat, datové analýzy, vyhodnocování vlastních sportovních dat, Power BI nebo se zlepšit v data-driven marketingu.
Na programu jsou zajímavé panelové diskuze jako Data v křesle CEO firmy – Až se data ujmou vedení, čeho se ujme vedení? nebo Data a naše zdraví – Umělá inteligence ve službách medicíny. Během KPMG keynote přednášky se návštěvníci dozví, co bude trhem hýbat do dvou let a jako jedni z prvních uvidí v Česku unikátní projekty s prokazatelnými a měřitelnými výsledky.
Sáhněte si na data zblízka na veletrhu firem
Během dne vás čeká také veletrh zapojených firem i startupů z oblasti datové analytiky a BI. Firmy jako KPMG, Komerční banka, Avast, Microsoft, Joyful Craftsmen, Google, České Radiokomunikace, ABInBev, ČSOB nebo startupy Mindpax, Miomove, Ximilar a mnoho dalších pro návštěvníky připravují interaktivní ukázky práce s daty. Návštěvníci si budou moci sáhnout na data v KPMG Data zóně, nasadit si brýle HoloLens od Microsoftu, ponořit se do virtuálního světa 3D hologramů nebo v průzkumu Eye tracking od Dolphin Consulting zjistit, jak funguje lidský mozek u (ne)správně navrženého dashboardu.
V týdnu od 1. 4. do 5. 4. se účastníci budou moci zapojit také do soutěže #Datavpohybu, kde pomocí bezplatné aplikace Endomondo budou ve výzvách zaměřených na pálení kalorií a nejvíce zdolaných kilometrů trackovat svůj týdenní výkon a soutěžit o skvělé ceny.
Titulárním partnerem Data Festivalu 2019 je společnost KPMG, která je v České republice průkopníkem v aplikaci dat a analytiky do reálných businessových situací.