Central European Business Review Vol. 2 No. 2

Segmentation of Czech Consumers Based on the Attitudes Towards Money

DOI: https://doi.org/10.18267/j.cebr.42

[plný text (PDF)]

Ivan Tomek, Václav Stříteský, Radek Tahal

N/A

JEL klasifikace: M31

Reference:
Bačuvčík, R. (2009). Kultura a my: vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů. Zlín: VeRBuM.



Dillon, W.R., Madden, E. I., Firtle, N. H. (1993). Marketing Research in a Marketing Environment. Homewood, IL:

Irwin, Third Edition.



Fornell, C., Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error.

Journal of Marketing Research, 18 (1): 39-50.



Furnham, D., Argyle, M. (1998). The Psychology of Money. London: Routledge.



Karlíček, M., Král, P. (2011). Marketingová komunikace. Prague: Grada Publishing.



Koudelka, J. (2005). Segmentujeme spotřební trhy. Prague: Professional Publishing.



Quinn, L., Dibb, S. (2010). Evaluating market-segmentation research priorities: Targeting re-emancipation. Journal of Marketing Management, 26 (13): 1239-1255.



Speed, R., Smith, G. (1992). Retail Financial Services Segmentation. The Service Industries Journal, 12 (3): 368-383.



Stříteský, V. (2011). Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internet, in Tradiční a nové v marketingové komunikaci, ed. Bačuvčík, R. et al., Zlín : VeRBuM, 165-172.

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: