Central European Business Review Vol. 5 No. 1

Úvodník

Ondřej Machek
Editorial
[plný text (PDF)]

Články

Daniel Seelhofer
Developing Business School Strategies: A Practitioner-Oriented Conceptualization
[plný text (PDF)]

Radek Tahal, Václav Stříteský
Target Audience of Live Opera Transmissions to Cinema Theatres from the Marketing Point of View
[plný text (PDF)]

Andrea Szalavetz
Global Crisis and Upgrading of MNCs’ Manufacturing Subsidiaries: A Case Study of Hungary
[plný text (PDF)]

Mario Bogdanovic, Ladislav Tyll
Attitude of Management Students towards Whistleblowing: Evidence from Croatia
[plný text (PDF)]

Diskuze

Hana Machková
Higher Education in Central Europe and its Impact on Countries’ Competitiveness
[plný text (PDF)]

Recenze

Ilya Bolotov
Book Review: Business in Russia
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: