Central European Business Review Vol. 2 No. 3

Články

Ilya Bolotov
Analysis of the Retail Trade and Automotive Industry in the Russian Federation
[plný text (PDF)]

Petr Král
Could there be a luxury brand originating from the Czech Republic? The case of the Czech watchmaker Prim.
[plný text (PDF)]

Denise Ravet
Delivering Sustainability Through Supply Chain Distribution Network Redesign
[plný text (PDF)]

Carmen Giorgiana Bonaci, Jiří Strouhal, Libuše Müllerová, Jaroslava Roubíčková
Corporate Governance Debate on Professional Ethics in Accounting Profession
[plný text (PDF)]

Karel Havlicek, Pavla Breckova
Significance and Differences of Marketing and Sales Controlling
[plný text (PDF)]

Květa Olšanová
Food Marketing to Children - Introduction to Ethical Issues
[plný text (PDF)]

Diskuze

Joanna Park-Tonks
Personal Branding as an Expatriate in Austria
[plný text (PDF)]

Rozhovor

Tomáš Poucha
Dr. Jagdish Parikh: Managers do not Enjoy their Lives and Work
[plný text (PDF)]

Nezařazeno

Miroslav Karlíček
Editorial
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: