Central European Business Review Vol. 2 No. 4

Úvodník

Miroslav Karlíček
Editorial
[plný text (PDF)]

Články

Wadim Strielkowski
Undeclared Work in the Czech Republic and its Implications for the Czech Labor Market
[plný text (PDF)]

Hasebur Rahman
Customer Satisfaction and Loyalty: A Case Study from the Banking Sector
[plný text (PDF)]

Martin Konečný, Daniela Kolouchová
The Importance of Brand on B2B Markets: Expert Interviews with Hilti AG Managers
[plný text (PDF)]

Gina Cook
The Emerging Markets of Africa: Business Opportunities for Central and Eastern Europe
[plný text (PDF)]

Pramod Dasan
Small & Medium Enterprise Assessment in Czech Republic & Russia Using Marketing Analytics Methodology
[plný text (PDF)]

Petr Kolar
Container Shipping Market Dimensions and Customer Orientation in the Czech Republic
[plný text (PDF)]

Diskuze

Ondřej Machek, Jiří Hnilica
On the Performance Gaps between Family and Non-Family Firms in the Czech Republic
[plný text (PDF)]

Rozhovor

Tomáš Poucha
Josef Zeidler: It is Impossible to Dictate the Passion
[plný text (PDF)]

Research Notes

Dušan Kučera
The Introduction of Project Management and Project Thinking at Secondary Schools
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: