Ekonomika a management 3/2016

Články

Hayford Amegbe, Charles Hanu, Rexford Atunwey
Customer based Brand Equity and the Competitive Performance of Private Universities in Ghana
[plný text (PDF)]

Vladimír Hobza, Jiří Skoumal, Vladimír Hobza, jr.
Podnikové benefity a jejich vliv
[plný text (PDF)]

Petr Makovský
Vztah finančního sektoru a reálné ekonomiky s ohledem na technologické bubliny
[plný text (PDF)]

Jitka Novotová, Jozefina Simová, Jitka Vávrová
Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback
[plný text (PDF)]

Pavlína Pawlasová
Comparison of indicators affecting satisfaction with online group-buying purchases of Generation Y customers in the Czech Republic and Canada
[plný text (PDF)]

Gentiana Sharku, Sali Shehu
Concentration of Albanian Insurance Market
[plný text (PDF)]

Štěpánka Staňková
Utilization of DEMATEL and WINGS Method in Field of Corporate Social Responsibility
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: