Administrátor/ka projektu

Vysoká škola ekonomická v Praze hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici administrátora celoškolního projektu v Projektové kanceláři VŠE

Jaké budou Vaše klíčové aktivity a odpovědnosti?

  • administrativní a koordinační podpora průběhu přípravy projektu a jeho realizace,
  • plánování a koordinace operativních úkolů a další organizační aspekty realizace projektů a finančního plnění, řízení rizik,
  • kontrola účetních dokladů a uznatelnosti nákladů ve vztahu k podmínkám poskytovatele a příprava projektové dokumentace,
  • evidence současného i plánovaného čerpání prostředků na projektu,
  • zpracování Zpráv o realizaci, Žádostí o změnu, Žádostí o platbu, povinných a dalších příloh projektových žádostí dle specifikací a pravidel poskytovatele,
  • součinnost s orgány a útvary VŠE, komunikace a koordinace uvnitř VŠE,
  • komunikace s poskytovatelem dotace,
  • znalost pravidel poskytovatele dotace, kontrola jejich dodržování ve spolupráci s projektovým manažerem projektu, podpora v oblasti metodiky a pravidel dotačních programů,
  • kontrola dodržování procesů,
  • monitoring a kontrola plnění plánovaných cílů a výstupů projektu,
  • zajištění dodržování časového harmonogramu projektu,
  • spolupráce na přípravě a prezentaci reportů o stavu přípravy, spolupráce s dalšími pracovníky projektové kanceláře,
  • realizace dalších podpůrných činností Projektové kanceláře VŠE.

Jaké byste měl/a mít profesní a osobnostní předpoklady?

  • středoškolské vzdělání (VŠ vzdělání výhodou)
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • Snaha hledat řešení namísto problémů, brát překážky jako výzvu,
  • organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, dodržování, termínů, operativní rozhodování, schopnost pracovat pod tlakem a řešit krizové situace,
  • aktivní přístup, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost prioritizace,
  • výhodou je zkušenost s administrováním projektů a administrativou EU fondů (OP JAK, OP VVV, OPVK a VaVpI) i znalost prostředí MS SharePoint.
  • Nemáte zkušenosti? Nevadí, zaučíme vás!
  • Máte rozsáhlé zkušenosti v projektech? Stejně se ozvěte, najdeme uplatnění i pro Vás!

Jakou Vám můžeme nabídnout perspektivu?

  • úvazek 1,0 na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení a perspektivou spolupráce na dalších projektech v delším časovém horizontu,
  • postupné zaučení do řízení projektů, s výhledem na řízení malých projektů až po celoškolní,
  • flexibilní povahu práce a pracovní dobu,
  • odpovídající ohodnocení,
  • možnost podílet se na rozvoji prestižní univerzity se stabilním zázemím,
  • prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci, možnost osobního a profesního rozvoje, vzdělávací akce a workshopy, sportovní a jazykové kurzy pro zaměstnance,
  • 6 týdnů dovolené a spoustu dalších benefitů v závislosti na velikosti úvazku, například příspěvek na na stravování, penzijní pojištění, zvýhodněný tarif pro mobilní telefony, školní rekreační zařízení, mateřskou školu v areálu školy, tábory a prázdninové akce pro děti zaměstnanců.

Nástup dle dohody

Požadované dokumenty:

Strukturovaný životopis s uvedením dosavadní odborné praxe a motivační dopis.
Přihlášky doložené všemi požadovanými dokumenty dle textu doručte mailem na tomas.mojzis@vse.cz.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od ukončení lhůty pro podávání přihlášek, byla dána přednost jiným kandidátům. V odůvodněných případech může vyhlašovatel výběrové řízení prodloužit, přerušit nebo zrušit.

Zasláním požadovaných dokumentů uchazeč souhlasí, aby Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3 – Žižkov uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje za účelem výběru uchazeče a zprostředkování práce, a to pouze do doby ukončení výběru a obsazení pozice vhodným uchazečem. Má-li uchazeč zájem o zařazení do databáze uchazečů o zaměstnání, VŠE tak učiní na základě písemné žádosti s uvedením lhůty do kdy je VŠE oprávněna jeho osobní údaje uchovávat a zpracovávat.