Zřízení pracoviště Projektová kancelář (PR 1/2018)
platný předpis
Tento předpis byl archivován. Zobrazit novější předpis...
Anotace
Tímto příkazem se zřizuje rektorátní pracoviště Projektová kancelář, které je v přímé řídící působnosti prorektora pro strategii.Zpracovatel: | Přezkoumal: | Schválil: | |
---|---|---|---|
Jméno: | Mgr. Jaroslava Eislerová | doc. Ing. Ludmila Šterbová, CSc. | prof. Ing. Hana Machková, CSc. |
Útvar/funkce: | vedoucí PRAV | prorektorka pro strategii | rektorka |
Datum: | 29. 3. 2018 | 29. 3. 2018 | 29. 3. 2018 |
Podpis: | Mgr. Jaroslava Eislerová, v.r. | doc. Ing. Ludmila Šterbová, CSc., v.r. | prof. Ing. Hana Machková, CSc., v.r. |
Platnost od: | 1. dubna 2018 | Platnost do: | |
Účinnost od: | 1. dubna 2018 | Účinnost do: |
S účinností od 1. dubna 2018 se zřizuje rektorátní pracoviště „Projektová kancelář“; organizačně toto pracoviště v gesci prorektora pro strategii.
Toto pracoviště bylo založeno s cílem přispět k realizaci strategických záměrů a priorit rozvoje VŠE. Jeho založením se vytváří podmínky pro efektivní přípravu a realizaci projektů podporujících rozvoj VŠE v oblastech mimo vědecko-výzkumnou činnost a pro efektivní čerpání prostředků dotačních titulů prostřednictvím definovaného systému pro realizaci projektů.
Projektová kancelář bude zajišťovat tyto činnosti:
- implementace systému projektového řízení se zaměřením na oblasti mimo vědecko-výzkumnou činnost,
- zajištění informovanosti o vyhlašovaných projektech relevantních pro VŠE a její jednotlivá pracoviště,
- projektové poradenství,
- koordinace přípravy a realizace projektů,
- metodická a administrativní podpora projektových týmů při předkládání a řešení projektů,
- zpětná vazba k realizovaným projektům
- zajištění další související agendy.
Do náplně činnosti Projektové kanceláře dále patří:
- metodika projektového řízení, koncepce zavádění projektového řízení,
- spolupráce na nastavení procesu řízení projektů,
- rozvoj efektivního řízení projektů,
- identifikace potřeb v oblasti rozvoje projektového řízení a potřeb řešitelů projektů,
- spolupráce s projektovými týmy, získávání a předávání know-how,
- ad hoc poskytování poradenství a know-how,
- řešení koordinačních aspektů projektového řízení (včetně finančního řízení a controllingu, personálního plánování, risk managementu),
- formalizace projektové přípravy, projektová podpora, PR projektů,
- aktualizace webu Projektové kanceláře,
- vytváření, aktualizace a zveřejňování databáze projektů a databáze výzev.
Za činnost Projektové kanceláře je odpovědný její vedoucí.