Periodická inventarizace majetku a závazků VŠE za rok 2023 (PR 5/2023)

Tento předpis již není platný! Datum konce platnosti: 31. března 2024

Anotace

Tento předpis s celoškolskou působností stanovuje provést inventarizaci majetku a závazků za rok 2023, jmenuje ústřední inventarizační komisi a ukládá jmenování dílčích inventarizačních v jednotlivých lokalitách.
Zpracovatel: Přezkoumal: Schválil:
Jméno: Ing. Jan Andrle doc. Ing. Petr Dvořák, Ph.D.
Útvar/funkce: vedoucí EO rektor
Datum:
Podpis:
Platnost od: 1. 10. 2023 Platnost do: 31. 3. 2024
Účinnost od: 1. 10. 2023 Účinnost do: 31. 3. 2024

Ve smyslu § 29 – 30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví v platném znění a v souladu se směrnicemi SR 3/2021 (Evidence, oceňování a správa majetku) a SR 6/2008 (Systém řízené dokumentace):

1. Ukládám provést inventarizaci následujícího majetku a závazků VŠE včetně majetku mimo území hl. m. Prahy:

dlouhodobého hmotného majetku, pozemků, jiného hmotného majetku (umělecká díla, akademické insignie apod.), drobného hmotného majetku, nehmotného majetku (software), ochranných pomůcek a pracovních oděvů, cenin, materiálu ve skladech, zásob včetně materiálu v příručních skladech, inventarizaci pokladních hotovostí, peněžních prostředků na bankovních účtech, pohledávek a závazků k termínu: 31. 12. 2023

2. Jmenuji ústřední inventarizační komisi školy ve složení

– předseda: Ing. Jan Andrle, EO
– členové:

Bc. Martina Suchánková, DiS. (EO)
Mgr. Jaroslava Eislerová (PRAV)
Ing. Tomáš Horský (OSM)
Libor Vašek (OSM)
Ing. Jaroslav Klečka (SÚZ)
Mgr. Tomáš Pachl (CTVS)
PhDr. Libuše Doubravová (Nakladatelství)
Ing. Jakub Drábek, Ph.D. (OIKA)
Ing. Anna Suková (FFÚ)
Ing. Andrea Černá (FMV)
Ing. Martina Poláchová (FPH)
Ing. Marie Gvoždiaková (FIS)
Jitka Martínková (NF)
Ing. Karel Přibyl (FM JH)
Jakub Vorel, MBA (CI)
Jana Procházková (CIKS)

Komisi ukládám koordinovat průběh inventarizace a do 2. 2. 2024 předložit závěrečný protokol o periodické inventarizaci majetku a závazků VŠE za rok 2023.

3. Ke jmenování dílčích inventarizačních komisí a k organizačnímu zajištění inventarizace v jednotlivých lokalitách vydají do 31. 10. 2023 své pokyny

  • kvestor VŠE Ing. Tomáš Zouhar – za VŠE kromě SÚZ a FM JH,
  • ředitel SÚZ Ing. Ota Zima – za SÚZ,
  • děkan FM JH doc. Ing. Vladislav Bína – za FM JH.

V těchto pokynech uloží dílčím inventarizačním komisím (DIK) vyhotovení protokolu o inventarizaci (příloha č. 1) a předání zjištěných inventurních rozdílů a podkladů k proúčtování výsledků inventarizace ústřední inventarizační komisi nejpozději do 25. 1. 2024.

  • Odpovědná osoba: Ing. Jan Andrle
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: