Studenti VŠE se utkali v soutěži mladých marketérů Masters of Marketing
V pátek 20. října proběhlo finále nové studentské soutěže mladých marketérů „Masters of Marketing“, kterou spolupořádají katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE a společnost Unilever ČR s.r.o. Do soutěže se mohli přihlásit všichni studenti magisterského studia Vysoké školy ekonomické v Praze, přičemž do velkého finále se probojovalo pět nejlepších týmů, které v prvních kolech simulace dokázaly nejefektivněji zhodnotit svěřenou firmu v konkurenčním prostředí.
Marketingová simulace MarSim Launch se odehrává ve virtuálním prostředí smyšleného světa, ve kterém 3 společnosti soupeří v konkurenčním boji o nejlepší postavení na trhu fiktivního produktu MarSi-Icee. Prostřednictvím svého portfolia značek se každá z nich snaží oslovit jednotlivé segmenty spotřebitelů. Simulace své účastníky staví před důležitá rozhodnutí, jež je potřeba činit i v rámci reálného businessu. Na základě množství informací, tak hráči mimo jiné ovlivňují například tržní zacílení, produktové charakteristiky, velikost produkce, množství finančních prostředků investovaných do podpory prodeje či komunikace.
Mezi finalisty se hodnotila především schopnost pracovat s programem Marsim Launch, spolupráce mezi jednotlivými členy týmu, flexibilita v reagování na zadání, i společná prezentace výsledků před odbornou porotou. V porotě zasedl tým pracovníků Unileveru, zástupce FPH VŠE Ing. Martin Machek, Ph.D., a autoři marketingové simulace MarSim Ing. Adam Branný a Ing. Zuzana Papežová.
Po náročném klání pěti týmů, které postoupily do finále, se vítězi stali Veronika Báčová, Filip Cidlinský, Marie Kumberová a Nikola Tajzlerová z týmu Unilovers, kteří získali titul „Masters of Marketing 2017“.
„Z vítězství máme velkou radost, ale hlavně si odnášíme cenné zkušenosti, které věřím, že v budoucnu zužitkujeme. Je skvělé, že nám společnost Unilever umožnila přiblížit naše teoretické znalosti praxi,“ říká leader týmu Unilovers Nikola Tajzlerová.