První ročník soutěže Marketing Talents of the Year zná své vítěze

7. května
2012

26. a 27. dubna 2012 proběhla soutěž mladých marketérů, kterou vyhrál tým s názvem Marketing Experts složený z pěti studentů Vysoké školy ekonomické v Praze: Terezy Trávníčkové, Karolíny Kubátové, Lucie Pazderské, Nikoly Radašové a Michala Kadiláka. Soutěž organizuje katedra marketingu FPH VŠE v Praze ve spolupráci s jejím hlavním partnerem, firmou Kraft Foods.

Do soutěže se přihlásilo osm studentských týmů, jejichž členové dostali jedinečnou příležitost prohloubit své teoretické znalosti získané při studiu a vyzkoušet si prostřednictvím softwaru StartX/Markops marketing v praxi. Tento program pro simulaci marketingové reality používají nejlepší světové ekonomické univerzity a studenti měli předvést, jak jsou schopni se vypořádat se všemi nástrahami skutečného byznysu.

Celá akce probíhala dva dny, během nichž se hodnotilo, jak si který tým poradil s programem StratX/Markops, jak spolu jednotliví členové týmu spolupracovali a jak dokázali společně prezentovat své výsledky.

mtk_talents_2.jpgMarkops je e-learningový software pro výuku strategického marketingu. Tento program byl vyvinut Hubertem Gatignonem a Jean-Claude Larréchém z institutu INSEAD. Distribuci tohoto softwaru zajišťuje společnost StartX. Tento program se zabývá výukou strategických marketingových koncepcí v simulovaném online světě, který je nazýván Markstrat World. Ve světě jej používá 8 z TOP 10 světových ekonomických univerzit a některé společnosti při výběrových řízeních do svých trainee programů.