Studenti VŠE zvítězili v evropské soutěži Nielsen Case Study Competition 2013

7. srpna
2013

Ve druhém ročníku soutěže Nielsen Case Study Competition, jejíž závěrečné kolo se letos konalo na Kypru, zvítězil pětičlenný tým talentovaných studentů z VŠE v Praze. Český tým porazil šest silných konkurentů z Maďarska, Itálie, Polska, Ruska, Turecka a Velké Británie.

Nielsen Case Study Competition je univerzitní soutěž zaměřená na marketingový výzkum. V čele komise, která vybrala vítěze, byl Christophe Cambournac, prezident společnosti Nielsen pro Evropu. Vítězové si zajistili hrazený týdenní pobyt v britské pobočce společnosti Nielsen v Oxfordu.

Finále soutěže se zúčastnilo sedm týmů. Finalisté přicestovali z Sabancı University (Istanbul), Warsaw School of Economics (Varšava), National Research University Higher School of Economics (Moskva), Northampton University (Northampton), Bocconi University (Miláno), Vysoké školy ekonomické (Praha) a Corvinus University of Budapest (Budapešť).

Český tým byl složen ze tří studentů Fakulty podnikohospodářské VŠE, jedné studentky z Fakulty mezinárodních vztahů VŠE a jednoho studenta z Matematicko-fyzikální fakulty UK v Praze.