KPMG Data Festival přivítal téměř 3000 datových nadšenců
Po úspěšném loňském ročníku se Data Festival v pátek 5. 4. 2019 vrátil na půdu Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE), aby zbořil mýty kolem dat a složitosti práce s nimi. Návštěvníci se zúčastnili 33 workshopů, interaktivních přednášek i panelových diskuzí.
Do problematiky datové analytiky se během dne podařilo vtáhnout téměř 3 000 návštěvníků z řad studentů, firem, datových odborníků i laiků, kteří chtějí držet krok s aktuálními trendy. Letošní KPMG Data Festival cílil hlavně na témata jako Data, analytika a business, Data a zdraví/zdravotnictví, Data v marketingu, nebo Data v logistice. Návštěvníci se mohli vzdělávat v oblasti IoT, Blockchainu, strojového učení, AI a její etiky nebo dat v HR. Také si vyzkoušeli vizualizaci dat, datové analýzy, vyhodnocování vlastních sportovních dat, Power BI, zlepšovali se v data-driven marketingu nebo se dozvěděli, co bude hýbat trhem do dvou let.
Vstup na festival byl zdarma a jednotlivé části programu byly plné již pár dní od spuštění registrací. Rekordní účast organizátory příjemně překvapila. “Jsme moc rádi, že na Data Festival zavítalo téměř 3 000 návštěvníků. Věříme, že vzdělávat lidi i firmy v oblasti datové analytiky a využívání dat má obrovský smysl. Data totiž budou brzy potřebovat všechny firmy, jenom o tom ještě možná nevědí,” říká Noema Hipká, PR & Marketing manažerka podnikatelského akcelerátoru xPORT VŠE, který festival zorganizoval.
Atrium Rajské budovy VŠE se zaplnilo reálnými ukázkami práce s daty velkých firem i startupů. Nechyběly společnosti jako KPMG, Komerční banka, Avast, Microsoft, Joyful Craftsmen, Google, České Radiokomunikace, ABInBev, ČSOB nebo startupy Mindpax, Miomove, Ximilar.