První a druhé místo v soutěži POPAI STUDENT AWARD 2021 míří na VŠE, na Fakultu mezinárodních vztahů

Koncem listopadu byly v kongresovém centru O2 Universum v Praze vyhlášeny výsledky soutěže POPAI AWARDS o nejlepší realizace na retailovém trhu v rámci In-store marketingu. V rámci večera proběhlo také vyhlášení patnáctého ročníku soutěže studentských týmů POPAI STUDENT AWARD 2021, první a druhé místo obsadili zástupci VŠE.

V kategorii návrh In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Orkla Foods zvítězili v konkurenci šestnácti týmů ze tří škol studenti Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Tým předložil návrh marketingové strategie pro bagety značky Simply Fresh prodávané na čerpacích stanicích Benzina pro následující rok, pracoval ve složení Tamara Baculíková, Alexandra Čupáková, Dominika Kalmárová, Nicol Laurinová a Ema Mária Palenčárová.

Na druhém místě se umístil také tým z FMV VŠE – Tomáš Kříž a Adam Škarda, a to s návrhem in-store komunikační kampaně firmy Simply Fresh.

Studenti zpracovali případovou studii na výše uvedené zadání v rámci předmětu Retail Business. Soutěž POPAI STUDENT AWARD je součástí dlouhodobě úspěšného projektu spolupráce asociace POPAI CE se zástupci a studenty vysokých a středních škol.